Amagat entre mar i muntanya emergeix el poble de Roses. Un lloc pesquer amb una línia de platja desitjada pels turistes. Un lloc on podem trobar tradició, festes i un patrimoni cultural propi. Vine a veure Roses i gaudir del seu encant.
COM FEM EL BLOC
27- 10-10
Definir els objectius del treball (en una entrada diferent) i escriure una introducció de la localitat a la pàgina principal. Hem començat a saber utilitzar els recursos del bloc (noves pàgines, entrades...), i a seleccionar els missatges que volem publicar i els que no.
03- 11- 10
Hem canviat el disseny del bloc (per fer-ho hem utilitzat una imatge feta a Roses com a inici del bloc) i hem creat algunes pestanyes de cultura, badia de Roses, el turisme, festes de roses, les platges i propostes d'itineraris.
De la setmana del 10- 11- 10 al 19- 11-10
Hem començat a redactar edificis del patrimoni cultural com ara la Ciutadella i el museu, també hem introduït informació de les platges de Roses, el Carnaval i la Festa Major, i hem col·locat algunes imatges de les festes, també hem adjuntat un recull poètic que hem trobat del poble rosinc. Hem preparat un seguit d'itineraris que es poden fer per diverses zones del poble i hem acurçat tota la informació penjada del museu de la Ciutadella.
Cadascú dels membres del grup ha anat fent petits canvis estètics: format de lletra, color de la font, tamany dels títols i la informació.
16- 12- 10 al 17- 12- 10
Després del correu que vam rebre sobre el nostre bloc hem canviat totes les pestanyes i ens hem cenyit a les pestanyes de: Com és?, De què vivim?, Com ha canviat?, Futurs possibles i propostes didàctiques. Hem distribuït la informació que teniem a les diverses pestanyes i hem eliminat el recull poètic i els itineraris perquè creiem que és una informació irellevant.
A cada pestanya hem redactat una mena d'introducció per tenir una visió del que explicarem a cada apartat.
També hem pensat les quatre propostes didàctiques i hem introduït una mena d'explicació i objectius del que tenim pensat explicar a cadascuna.
27- 12- 10 al 09-01-11
Cadascú ha buscat informació del bloc i ha anat introduint-la al bloc, per exemple el desenvolupament de les activitats (descripció, objectius, sessions, avaluació), aspectes de com ha canviat el municipi, etc.
10- 01- 11 al 13-01-11
Hem fet alguns cavis de distribució, per exemple el carnaval l'haviem col·locat a l'apartat de què viviem perquè és una de les festes populars que congrega turistes, consum dels ciutadans, etc. L'hem col·locat a l'apartat com és (festes), també hem ampliat la informació de la pesca, els conreus i el turisme. I hem adjuntat la informació de notícies i projectes que es faran al municipi en l'apartat de futurs possibles.
També ens hem encarregat de la part estètica, imatges, disseny, etc.
03- 11- 10
Hem canviat el disseny del bloc (per fer-ho hem utilitzat una imatge feta a Roses com a inici del bloc) i hem creat algunes pestanyes de cultura, badia de Roses, el turisme, festes de roses, les platges i propostes d'itineraris.
De la setmana del 10- 11- 10 al 19- 11-10
Hem començat a redactar edificis del patrimoni cultural com ara la Ciutadella i el museu, també hem introduït informació de les platges de Roses, el Carnaval i la Festa Major, i hem col·locat algunes imatges de les festes, també hem adjuntat un recull poètic que hem trobat del poble rosinc. Hem preparat un seguit d'itineraris que es poden fer per diverses zones del poble i hem acurçat tota la informació penjada del museu de la Ciutadella.
Cadascú dels membres del grup ha anat fent petits canvis estètics: format de lletra, color de la font, tamany dels títols i la informació.
16- 12- 10 al 17- 12- 10
Després del correu que vam rebre sobre el nostre bloc hem canviat totes les pestanyes i ens hem cenyit a les pestanyes de: Com és?, De què vivim?, Com ha canviat?, Futurs possibles i propostes didàctiques. Hem distribuït la informació que teniem a les diverses pestanyes i hem eliminat el recull poètic i els itineraris perquè creiem que és una informació irellevant.
A cada pestanya hem redactat una mena d'introducció per tenir una visió del que explicarem a cada apartat.
També hem pensat les quatre propostes didàctiques i hem introduït una mena d'explicació i objectius del que tenim pensat explicar a cadascuna.
27- 12- 10 al 09-01-11
Cadascú ha buscat informació del bloc i ha anat introduint-la al bloc, per exemple el desenvolupament de les activitats (descripció, objectius, sessions, avaluació), aspectes de com ha canviat el municipi, etc.
10- 01- 11 al 13-01-11
Hem fet alguns cavis de distribució, per exemple el carnaval l'haviem col·locat a l'apartat de què viviem perquè és una de les festes populars que congrega turistes, consum dels ciutadans, etc. L'hem col·locat a l'apartat com és (festes), també hem ampliat la informació de la pesca, els conreus i el turisme. I hem adjuntat la informació de notícies i projectes que es faran al municipi en l'apartat de futurs possibles.
També ens hem encarregat de la part estètica, imatges, disseny, etc.
OBJECTIUS
1. Presentar una localitat de Costa Brava als alumnes de primària.
2. Descripció de la localitat: què hi podem trobar, com és, tipus d'habitatges...
3. Serveis que ofereix la localitat.
4. Descriure llocs d'oci o lleure.
5. Festes, cultura i tradicions de la localitat.
6. Història del poble i patrimoni cultural: Ciutadella, dolmens, ...
7. Per què és un lloc turístic: allotjaments, platges, càmpings, excurcions, ...
8. Subsistència de la localitat: pesca, vinya i olivera.
9. Preparar activitats sobre la localitat per a nens de primària.
9. Preparar activitats sobre la localitat per a nens de primària.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada